نسريننسرين، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
باباي نسرينباباي نسرين، تا این لحظه: 53 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
مامان نسرينمامان نسرين، تا این لحظه: 43 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
كلاس زبانكلاس زبان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
كلاس خوشنويسيكلاس خوشنويسي، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
كلاس نقاشيكلاس نقاشي، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
كلاس تكواندوكلاس تكواندو، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
كلاس يو سي مثكلاس يو سي مث، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
تاسيس وبلاگمتاسيس وبلاگم، تا این لحظه: 4 سال و 29 روز سن داره
كتابخانه اتاقمكتابخانه اتاقم، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
ديدار من با قصه ها عوض ميشوندديدار من با قصه ها عوض ميشوند، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
دوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيادوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيا، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره

دخـــــــــــnasrinـــــــــــتـري از جــنــــــــســــ پايــــيز

خاطرات پرنسسي با رويا هاي پاييزي

پرنسسي كه از 2 سالگي قلم صورتي بدست گرفت

1399/2/14 14:31
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!                                                                                                                                       دوستان خوبم از اين به بعد مي خوام از داستان هايي كه از دو سالگي تاحالا مينويسم براتون بذارم!!!!!!        شايد باورتون نشه كه من از6ماهگي حرف ميزدم و از دو سالگي داستان ميگفتم و مامانم برام مينوشت         تا الان كه 11سالمه و خودم داستان مينويسم                                                                                     توي 2سالگي اونقدر از شخصيت هاي انيميشني داستان ميساختم كه.............................                             توي 3سالگي بيشتر خاطره و اينا مينوشتم                                                                                       واما 4سالگي آروم آروم شروع كرده بودم و كلي داستان ولي حيف خيلي هاشونو ننوشتم ولي بعضيا يادمه     حدودا از5سالگي بود كه علاقه ام بيشتر و بيشتر ميشد                                                                    6سالم بود كه به پيش دبستاني رفتم و از اون موقع هر روز قصه تو ذهنم درست ميكردم و جوري واسه ي خودم قصه ميگفتم كه انگار از روي كتابي چيزي ميخونم                                                                     7-8-9 سالگي هم تو كتابچه هايي كه درست ميكردم داستان هاي كوتاه مينوشتم.                                  تا اينكه رسيد به 10 سالگي كلاس چهارم(پارسال)شبي نبود كه بدون داستان بخوابم.وقتي انشاءهاي تخيلي و...رو توي كلاس ميخوندم(براتون ميذارم) همه با علاقه گوش ميدادن                                                تا اينكه رسيد به الان و دارم خيلي بهتر مينويسم   

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)


14 اردیبهشت 99 15:23
تو که راست😒
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
بله راست ميگم😇😇من بخاطر اينكه بابام نويسنده و خوشنويس هست همينطور طراحي چهره انجام ميده و سنتور ميزنه از بچگي به كار هاي هنري علاقه مند شدم

14 اردیبهشت 99 15:33
جدی میگی پس تو یه استعداد نابی ،باریکلا دخترم!
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
 بله جدي ميگم 🙃ممنوم نظرلطف شماست😍
زازک
16 اردیبهشت 99 14:27
متاسفم برات چون دروغگویی
 ماهم باورکردیم
ب جای دروغ گفتن سعی کن راستگو باشی فوقش یکم درست دروغ بگو هیچ بچه ای از ۶ ماهگی حرف نمیزنه وفوقش حرف بزنه دد ماما میگه
 تو از نوشتنات معلوم چقد تو نوشتن ضغیفی
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
من با زبون روزه دروغ نميگم💜 دوست خوبم من دروغ رو اصلا دوست ندارم وحتي دوس ندارم همون يكم رو هم بگم💛 بخاطر اينكه مامانم خيلي برام كتاب قصه ميخوند از6 ماهگي يواش يواش درحد همون كلمات مامان بابا خاله به به حرف ميزدم و وقتي دو سالم بود خيلي بابام برام سي دي هاي كارتوني ميخريد و منم همه ي اونا رو تركيب ميكردم و يه قصه بچه گانه برا خودم ميگفتم و گاهي مامانم اونا رو يادداشت ميكرد💙 بعدشم تو مثلا قوي هستي تو نوشتن كه اينطوري دل آدمو ميشكني من دوتا از انشاهامو اينجا بذارم كه ميذارم دهنت باز ميمونه💚