نسريننسرين، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
باباي نسرينباباي نسرين، تا این لحظه: 53 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
مامان نسرينمامان نسرين، تا این لحظه: 43 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
كلاس زبانكلاس زبان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
كلاس خوشنويسيكلاس خوشنويسي، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
كلاس نقاشيكلاس نقاشي، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
كلاس تكواندوكلاس تكواندو، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
كلاس يو سي مثكلاس يو سي مث، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
تاسيس وبلاگمتاسيس وبلاگم، تا این لحظه: 4 سال و 28 روز سن داره
كتابخانه اتاقمكتابخانه اتاقم، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
ديدار من با قصه ها عوض ميشوندديدار من با قصه ها عوض ميشوند، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
دوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيادوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيا، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره

دخـــــــــــnasrinـــــــــــتـري از جــنــــــــســــ پايــــيز

خاطرات پرنسسي با رويا هاي پاييزي

همين حالا تعبير خوابي رو كه ديدي رو بدون

1399/2/1 20:23
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلووووووووم دوس جوناي خوشملم😍😍😍 خواب ديدي؟كتاب تعبير خواب نداري؟تو نت تعبيري واسه خوابت نيست؟ من ميتونم مشكلتو حل كنم آره درست خوندي😲😲😲

آهاان حالا اگه دوس داري كامنت برام بزار و خوابتو تعريف كن تا تعبيرشو برات تلگراف كنم🌸

اگه هم دوست نداري بقيه بدونن چه خوابي ديدي كامنت بزاركه🍀(خواب ديدم خوابمو برات تو تلگراف ميفرستم) 🍀 بعد خوابتو تو تلگراف بگو تا تعبيرشو برات بفرستم😊😊😊

هر خوابي ديدي خجالت نكش🤢🤢🤢 و بفرس حتي اگه خواب از هر لحاز غير اخلاقيه😤😤😤

بالا خره بايد تعبير بشه ديگه🙃🙃🙃

باي🌈🌷🌈🌷🌈🌷🌈

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)


1 اردیبهشت 99 20:40
نسرین خانوم ماشاالله همه فن حریفی!؟
تعبیر خواب! نویسندگی!؟ 
 
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
نظر لطف شماست آدمايي مثل شما نباشن استعداد هاي من به چه دردي ميخوره .
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 اردیبهشت 99 21:05
من خواب دیدم با خانواده رفتیم مسافرت شمال
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
زهرا جان تعبيرشو برات ميفرستم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 اردیبهشت 99 21:21
مرسی عزیزم
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
خواهش ميكنم عزيز دلم
نســـــــnasrinـــــــريــننســـــــnasrinـــــــريــن
1 اردیبهشت 99 21:44
اين جوريشو ديگه نديده بوديم واسه خودم كامنت ميذارم😂😂😂زهرا بانوي عزيز تعبير زيباي خوابت رو از گفته ي دانشمندي برات تلگراف زدم اما به تعبير خودم اين نشانه اي هست كه كرونا در كشور ما درحال از بين رفتنه و شما همراه خانواده محترم حالا كه ديگه قرنطينه اي وجود نداره به شمال سفر كردين
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
واسه خودم كامنت ميذارم😂😂😂خخخخخخخ

15 اردیبهشت 99 20:03
من خواب دیدم یک بار تو سرزمین عجایب از یکگل داشتم می افتادم،یک بارهم تو اتاق جاسمین درحال دزدیدن فرش بودم!!
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
خخخخخخخخخخ باشه واسه فردا تعبيرشو برات ميفرستم

1 خرداد 99 18:25
خب نتیجه چی شد؟
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
برات تو تلگراف همين حالا ميفرستم