نسريننسرين، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
باباي نسرينباباي نسرين، تا این لحظه: 53 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
مامان نسرينمامان نسرين، تا این لحظه: 43 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
كلاس زبانكلاس زبان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
كلاس خوشنويسيكلاس خوشنويسي، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
كلاس نقاشيكلاس نقاشي، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
كلاس تكواندوكلاس تكواندو، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
كلاس يو سي مثكلاس يو سي مث، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
تاسيس وبلاگمتاسيس وبلاگم، تا این لحظه: 4 سال و 29 روز سن داره
كتابخانه اتاقمكتابخانه اتاقم، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
ديدار من با قصه ها عوض ميشوندديدار من با قصه ها عوض ميشوند، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
دوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيادوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيا، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره

دخـــــــــــnasrinـــــــــــتـري از جــنــــــــســــ پايــــيز

خاطرات پرنسسي با رويا هاي پاييزي

اولين روز ارديبهشت چگونه گذشت

1399/2/1 23:43
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزيزم من امروز حدود10 بيدار شدم صبحانه كه هيچوقت نمي خورم

اومدم سر وقت ني ني وبلاگ تا وقت ناهار

دسپخت مامان خوشملم كه دستپختش هم مث خودشه(خوشمل تركيبي از خوشگل و خوشمزه )خخخخخ

بعد از ناهار و گپ و گفت با مامانم يه بارون خوشگل باريد و من ازش يه پست گذاشتم

منم فرصتو غنيمت شمردم و شروع كردم به عكس گرفتن

توي عكس دوم زنبور كوچولو يي هست كه رفته تو شكوفه و داره شهد جمع ميكنه

راستي يادم رفت بگم12ونيم به مدرسه تلويزيوني ايران نگاه كردم

بعد از نقاشي هام عكس گرفتم و مطالعه كردم پست بعدي نقاشي هامو ميذارم

خانواده همچنان از غيب شدن بستني ها و كيك هاشون متعجبن

حالا كه تو خونم همش معدمو شرمنده ميكنم

و خووووووووووشمززززززززه ميگذره

فقط كشك بادمجون نا مي نو كم داريم خخخخخخخ

گوشي ها شارژشون تموم ميشه و بد بخت كامپيوترم داغ ميكنه

اما اينم بگم كه فقط علاف نيستم فرصتي براي مطالعه و انجام تكاليف كلاس يو سي مث و......

فرصتي براي رويا پردازي نويسندگي و تعبير خواب وروانشناسي و مطالعه درساموواسه خودم تمرين بازيگري كردن

و اگه دوستام توي درس ها مشكل داشته باشن تلفني كمكشون ميكنم

براي معلمم تو گروه كلاسمون پست تشكر ميفرستم و وبا معلمم تلفني صحبت ميكنم

واز همه مهمتر

با خانواده دور هميم و فرصت بيشتري واسه بگو بخند دورهم جمع شدن داريم

(خانواده و سلامتي واقعا نعمات با ارزشي هستن شكر گذارش باشيم و قدرشو بدونيم)

خلاصه دوباره ابر ها با دل پر ولي بي كينه از انسانها گريستند چه جمله اي گفتما همينطوري فلبداهه

دوباره اومدم سروقت ني ني وبلاگ

يه بو هاي خوشمزه اي مياد مثل اينكه وقت عصرانه خوردنه و مامان محبوبه برام ميوه و شكلات حاضر كرده

اينم از عكسش

راستي من همچنان خوراكي هارو برميدارم و معدمو شرمنده و خانواده رو متعجب ميكنم

مثل همين شكلات ها كه بعد از خريد از فروشگاه روز بعدش فقط يك سوم جهبه شكلات باقي مونده بود

سريع عكسشو گرفتم تا ميوه آرايي جالب مامان رو دوس جوناي قشنگم ببينم

اين ميز كارمه و حالا كه وقتم خااااااااااليه كلي كار مفيد و جورواجور روش انجام ميدم

يه 10دقه هر روز دستمو ميذارم زير چونمو به فاميل هاي خوبم كه دلم براشون تنگ شده همينطور دوستام فكرميكنم

حداقل خدا رو شكر ني ني وبلاگو و دوستاي ني ني وبلاگي از جمله

نيلا و مبينا و پانته آ جان زهرا بانو مهسا پست هاي جالب عمو آرش نرگس و.........

رو دارم

با كار هايي كه گفتم سرمو گرم كردم تا الان

الانم نشستم پشت كامپيوتر و دارم اين پست رو ميذارم

اينم عكسش

ميخوام شام بخورم جاتون خالي

اينم عكسش

واااااااااااي گرسنم ولي بايد پستو كامل كنم

از طرفي دلم نميخواد از پيشتون برم

مامانم هي صدام ميزنه ميگه

از كيه داري پست ميذاري دخترم تموم نشد؟

بعد شام پست رو كامل ميكنم

جاتون خالي شام مستقيم تو معده پياده شد و جناب معده حسابي شرمنده شد

ميخوام شب چره بخورم ولي تنهايي؟

باور كنين از ته دلم ميگم دلم ميخواست دور هم بوديم

جاتون خالي

نظراتتون همچنين انتقاد هاتون برام مهمه كامنت بذارين

باي

پسندها (5)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 اردیبهشت 99 4:28
نوش جونت نسرین گلی❤❤❤
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
خوا هش ميكنم دوست خوبم 😘😘😘😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
2 اردیبهشت 99 13:26
خوشمزه ها نوش جونت گلم 😘
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
ممنون دلم ميخواست تو اين روزا دور هم بوديم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 اردیبهشت 99 14:11
خوش باشی عزیزممم
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
شما هم همينطور

3 اردیبهشت 99 16:14
من چی پس؟؟
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
پانته آ جان ويرايش كردم اسم شما هم هست