نسريننسرين، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
باباي نسرينباباي نسرين، تا این لحظه: 53 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
مامان نسرينمامان نسرين، تا این لحظه: 43 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
كلاس زبانكلاس زبان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
كلاس خوشنويسيكلاس خوشنويسي، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
كلاس نقاشيكلاس نقاشي، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
كلاس تكواندوكلاس تكواندو، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
كلاس يو سي مثكلاس يو سي مث، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
تاسيس وبلاگمتاسيس وبلاگم، تا این لحظه: 4 سال و 29 روز سن داره
كتابخانه اتاقمكتابخانه اتاقم، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
ديدار من با قصه ها عوض ميشوندديدار من با قصه ها عوض ميشوند، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
دوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيادوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيا، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره

دخـــــــــــnasrinـــــــــــتـري از جــنــــــــســــ پايــــيز

خاطرات پرنسسي با رويا هاي پاييزي

متن و ترجمه آواز السا

1399/2/9 16:21
437 بازدید
اشتراک گذاری

the snow glows white on the mountain tonight امشب سفيدي برف روي كوه ها مي درخشد

not a foot print to beseen ردپايي ديده نميشه

A kingdom of isolation and ir looks like l m the pueen يك پادشاه تنها(در انزوار)به نظر ميرسد من ملكه هستم

The wind is howling like the swirling storm inside باد غرش ميكند مثل گردش طوفان درون

Couldn t keep it in نميشود آن را مهار كرد

Heaven knows l tired بهشت(ميشه خدا معنيش كرد) من خسته هستم

Don t let then in don t let them see اجازه ندهيد به آنها اجازه ندهيد ببينند

Be the good girl you always have to be دختر خوبي باش تو بايد باشي

Concea don t feel don t let them khow پنهان كنيد احساس نكنيد اجازه ندهيد آنها بدانند

Woll now they know خب حالا كه آنها ميدانند

Let it go let it go بزار كه بره(رهاش كن)

Turn my back and slam thedoor در رو محكم ببند و مرا در آغوش بگير

And the fears that onse و اون ترس هايي كه قبلا منو كنترل ميكردند ديگه نمي تونند بر من غلبه كنند

Contro lled me can t get to me at all بيشتر از اين نمي تونم نگهش بدارم

Up here in the cold thin air l finally can breat he اين بالا تو سرما بالاخره ميتونم يه ذره هوا تنفس كنم

l know l left a life behind but l m too relieved to grieve ميدونم كه يه زندگي رو پشت سرم رها كردم ولي من به طرز ناراحت كننده اي در حال رها كردنم

Let it go let it go رهايش كن

Can told it buck anymore بيش از اين نگه نمي توانمش بدارم

Let it go let it go رهايش كن

Turn my back and slam the boor درب را محكم ببند و من را در آغوش بگير

And here l stand و من اينجا ايستاده ام

And nere l ll st ay و همينجا ميمونم

Let it go let it go رهايش كن

Tnecold never bot hered me any way در هر صورت سرما منو هيچوقت اذيت نكرده

Lt s funy how some distance خنده داره كه در اين فاصله كم همه چيز انقدر كوچك به نظر مياد

mekes every thi ngseem small و تو منو پيدا نمي كني گذشته خيلي از من دوره

Be ried in the snow در برف دفن شده

Let it go let it go رهايش كن

Can t hold it bask anymore بيش از اين نگه نمي توانمش بدارم

Let it go let it go رهايش كن

Tum my backand slam thedod درب را محكم ببند ومرا در آغوش بگير

And here l stand و من اينجا ايستاده ام

And here l ll stay و همينجا ميمونم

Let it go let it go رهايش كن

The coldnever both eved me any way در هر صورت سرما هيچوقت منو اذيت نكرده

Let it go go nah nah

let it go go nah nah

Here l stand اينجا ايستاده ام

Let it go رهاش كن

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


9 اردیبهشت 99 17:09
خیلی ممنون نسرین بانو
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
🙏🙏🙏 🌸ساده تر و آهنگينشو بزارم واسه آوينا جون بخونين؟🌸

9 اردیبهشت 99 18:05
عااالی بود..!👑💖
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
😘😘خوشحالم كه خوشت اومده😁😁😁

9 اردیبهشت 99 19:16
آره آوینا خیلی دوست داره دخترم
نســـــــnasrinـــــــريــن
پاسخ
حتمااااااااااااا ميذارم