نسريننسرين، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
باباي نسرينباباي نسرين، تا این لحظه: 53 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
مامان نسرينمامان نسرين، تا این لحظه: 43 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
كلاس زبانكلاس زبان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
كلاس خوشنويسيكلاس خوشنويسي، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
كلاس نقاشيكلاس نقاشي، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
كلاس تكواندوكلاس تكواندو، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
كلاس يو سي مثكلاس يو سي مث، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
تاسيس وبلاگمتاسيس وبلاگم، تا این لحظه: 4 سال و 28 روز سن داره
كتابخانه اتاقمكتابخانه اتاقم، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
ديدار من با قصه ها عوض ميشوندديدار من با قصه ها عوض ميشوند، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
دوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيادوستي با آوينا جونممممم پرنسسي ترين دوست دنيا، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره

دخـــــــــــnasrinـــــــــــتـري از جــنــــــــســــ پايــــيز

خاطرات پرنسسي با رويا هاي پاييزي

tune princess and pop star

1399/2/29 16:00
507 بازدید
اشتراک گذاری
When I was young, I played for fun
وقتی جوانتر بودم،برای سرگرمی بازی میکردم
Made up the words, nobody heard
هیچکس کلماتی که میساختم رو نمیشنید
But now I see all eyes on me
اما الان میبینم که همه ی چشمها دارن به من نگاه میکنن
And suddenly I'm in a dream
و دقیقا من توی رویام

I got a feeling now
من  الان یه احساسی پیدا کردم
Everything's right somehow
همه چیز یه جوری درسته

Here I am, being who I want
من اینم،اونی که میخوام هستم
Giving what I got
چیزیو که گرفتم میدم

Never a doubt now
 حالا هیچ شکی نیست
Here I go burning like a spark
اینجایی که میرم یه چیز براق سوزش آور هست 
Light up the dark again
و  باز روشناییش سیاهی رو میبره...

I'm stepping up(stepping up), right to the top(right to the top
من قدم میذارم ،قدم میذارم،درست در جهت بالا،درست در جهت بالا)
That's how I'm wired, I take it higher
بخاطر همونه که من عجیبم،(چون ) من میخوام بالاتر باشم
I'm in control, I broke the mould
من تحت کنترلم،من الگو رو میشکنم
The girl you see, is up to me
دختری که میبینید،بالاتر از منه

I'm lifting off the ground
من دارم یه باری رو از روی زمین برمیدارم

Finding the perfect sound
عالیترین صدا رو پیدا میکنم 

Here I am
من اینم
Giving what I got
چیزیو که گرفتم ،میدم



Never a doubt now
 حالا هیچ شکی نیست
Here I go burning like a spark
اینجایی که میرم یه چیز براق سوزش آور هست 
Light up the dark again
روشناییش سیاهی رو دوباره از بین میبره
Again, again, again
دوباره،دوباره،دوباره

Again and again and again
دوباره و دوباره و دوباره
There's a star that's right inside you
یه ستاره(منظورش یه شخص مشهور هست)درست در درونت هست
So come on and let it out
بذار بیاد بیرون و بیاد

Find out what you're about and
چیزیو که تو هستی پیدا کنه
Just shout "Here I Am"
و بعد فقط فریاد بزن" من اینم"

Being who I want, giving what I got
چیزیم که میخوام،چیزیو که گرفتم میدم
Never a doubt now
حالا هیچ شکی نمیکنم
Here I go, burning like a spark
جایی که دارم میرم یه چیز سوزش آور براق هست
Light up the dark again
و روشناییش سیاهی رو دوباره از بین میبره

Here I am, being who I want
من اینم،چیزیم که میخوام
Giving what I got
چیزیو که گرفتم میدم
Never a doubt now
حالا هیچ شکی( به خودم )نمیکنم

Here I go burning like a spark
جایی که قدم میذارم یه چیز سوزش آور و براق هست
Light up the dark again
که روشناییش سیاهی رو از بین میبره

Here I am, being who I want
من اینم،چیزیم که میخوام
Giving what I got
چیزیو که میخواستم گرفتم
Never a doubt now
حالا هیچ شکی نمیکنم
Here I go burning like a spark
جایی که میرم یه چیز سوزش آور براق هست
Light up the dark again...
روشناییش سیاهی رو از بین میبره
(Again), again
دوباره(دوباره
(Again), again
(دوباره(دوباره
(Again), again and again and again
دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره
Again and again and again and again )

دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره
(The following part is only in Keira's version)
(Again), again
دوباره و دوباره

(Again), again (woah)
دوباره و دوباره (وووه)
Again and again and again and again (again and again
دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره و دوباره

 

 

 

خب اینم از این امیدوارم خوشتون اومده باشه کامنت فراموش نشه بای
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)